Heeft u vragen of verzoeken? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of via onze contactgegevens:
CONTACTFORMULIER
Stel ons een vraag
VEELGESTELDE VRAGEN
Beschikt het hotel over een lift?
Het hotel beschikt over twee liften per gedeelte.
Kan ik voor het inchecken en na uitchecken mijn bagage in het hotel achterlaten?
Dit is mogelijk. Het hotel beschikt hiervoor over een afgesloten bagageruimte.
Is er een conciërge in het hotel?
Er is geen aparte conciërgedesk in het hotel. Onze receptiemedewerkers helpen u graag verder.
Zijn er extra’s beschikbaar bij speciale gelegenheden?
Voor verjaardagen of speciale gebeurtenissen kunnen er extra’s geregeld worden. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Zijn dieren toegelaten in het hotel?
Dieren, inclusief hulpdieren, zijn niet toegelaten in het hotel.
Welke faciliteiten heeft het hotel?
Het hotel beschikt over een ontbijtrestaurant en bar. Verder is er ook een ondergrondse parkeergarage en een wellness met fitness, sauna, stoombad en ontspanningsruimte. In het hotel zijn er meerdere zalen beschikbaar voor vergaderingen en evenementen.